Logo Powiatu Bydgoskiego
Powróć do: Projekty zakończone

Moja przyszłość 3

poziom_kolor-

 

1. Okres realizacji projektu: 01.05.2022 r. – 31.12.2023 r.

2. Źródło dofinansowania: projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

3. Cel projektu: celem projektu było podniesienie jakości i efektywności kształcenia ogólnego w Powiecie Bydgoskim poprzez realizację zajęć, warsztatów i staży rozwijających kluczowe kompetencje uczniów, a także kursów, szkoleń i studiów podyplomowych podnoszących kompetencje nauczycieli. 

4. Wartość projektu (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie): 142 511,26 zł, w tym:

  • dofinansowanie ze środków EFS - 121 134,57 zł,
  • dofinansowanie z budżetu państwa - 14 251,12 zł,
  • wkład własny Powiatu Bydgoskiego - 7 125,57 zł.

5. Grupa docelowa: grupę docelową stanowili uczniowie i uczennice trzech szkół prowadzących kształcenie ogólne (dwa licea ogólnokształcące i szkoła podstawowa), nauczyciele uczący (pracujący) w trzech szkołach, dla których organem prowadzącym jest Powiat Bydgoski. Projekt zakładał poprawę efektywności i jakości kształcenia ogólnego w Powiecie Bydgoskim poprzez realizację zajęć rozwijających kompetencje kluczowe uczniów, kursy i studia podyplomowe dla nauczycieli oraz realizację staży dla uczniów w terminie do 30.06.2023 roku. Wsparciem w projekcie objęto 88 uczniów i 38 nauczycieli, a także trzy szkoły (w tym dwie ze szkół, zostały doposażone: ZSOiZ w Solcu Kujawskim oraz LO w Koronowie).

6. Zakres projektu: uczniowie uczestniczyli w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych, zajęciach rozwijających kompetencje kluczowe w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych. Uczniowie LO w Koronowie wzięli udział w projekcie edukacyjnym opartym na metodzie eksperymentu oraz uczestniczyli w wysokiej jakości stażach. Wsparciem zostali objęci nauczyciele poprzez udział w kursach i studiach podyplomowych. Uczniowie Specjalnej Szkoły Podstawowej wzięli udział w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, a także wsparcie ucznia młodszego.