W czerwcu 2024 roku Powiat Bydgoski uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK). EBOK to kompleksowa platforma dzięki której mieszkańcy Powiatu mają możliwość załatwienia spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.
Funkcjonalność portalu pozwala interesantom urzędu na:
W Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta znajdują się opisy (karty spraw) procedury załatwiania wszystkich spraw urzędowych dostępnych w Starostwie Powiatowym z uwzględnieniem:
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to najszybsza i najwygodniejsza forma komunikacji mieszkańców z urzędem.
W najbliższym czasie w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy możliwe będzie dokonywanie płatności online.
O uruchomieniu usługi płatności on-line niezwłocznie poinformujemy mieszkańców Powiatu Bydgoskiego.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta znajdą Państwo pod poniższym linkiem.
Serdecznie Państwa zapraszamy do korzystania z platformy: https://bydgoszcz.powiat.plus/