Logo Powiatu Bydgoskiego
Powróć do: STAROSTWO

ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA

W czerwcu 2024 roku Powiat Bydgoski uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK). EBOK to kompleksowa platforma dzięki której mieszkańcy Powiatu mają możliwość załatwienia spraw urzędowych bez wychodzenia z domu. 

Funkcjonalność portalu pozwala interesantom urzędu na:

  • składanie wniosków i formularzy elektronicznych znajdujących się na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej - ePUAP Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy (Elektroniczne formularze można wysłać uwierzytelniając się Profilem Zaufanym),
  • pobieranie wzorów wniosków oraz formularzy do wypełnienia i samodzielnego złożenia w Starostwie Powiatowym (w przypadku konieczności odbycia wizyty osobistej).

W Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta znajdują się opisy (karty spraw) procedury załatwiania wszystkich spraw urzędowych dostępnych w Starostwie Powiatowym z uwzględnieniem:

  • Podstawy prawnej realizacji danej sprawy,
  • Wymaganych dokumentów,
  • Wysokości opłaty (jeżeli dotyczy),
  • Terminu realizacji,
  • Trybu odwoławczego.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to najszybsza i najwygodniejsza forma komunikacji mieszkańców z urzędem.

W najbliższym czasie w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy możliwe będzie dokonywanie płatności online.

O uruchomieniu usługi płatności on-line niezwłocznie poinformujemy mieszkańców Powiatu Bydgoskiego. 

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta znajdą Państwo pod poniższym linkiem.

Serdecznie Państwa zapraszamy do korzystania z platformy:  https://bydgoszcz.powiat.plus/