Przejdź do treści

Dziś jest środa 24 stycznia 2018 r. Godzina 08:57 Imieniny Barbary, Hieronima, Krystiana

PROCEDURA LIKWIDACJI STOWARZYSZENIA

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

(dotyczy stowarzyszeń zarejestrowanych w KRS i zwykłych)

1. Organ statutowy / regulaminowy sporządza sprawozdanie finansowe na dzień uchwały o likwidacji. (informacja)

2. Walne Zebranie Członków uchwala likwidację stowarzyszenia i wyznacza likwidatora. (wzór uchwały)

3. Likwidator składa do sądu wniosek o wykreślenie z KRS / do Starosty Bydgoskiego informację o rozpoczęciu likwidacji.

4. Likwidator podaje do publicznej wiadomości informację o likwidacji stowarzyszenia. (informacja)

5. Następuje przekazanie pozostałego majątku lub zaspokojenie roszczeń zgodnie ze statutem / regulaminem. (informacja)

6. Likwidator sporządza sprawozdanie. (wzór)

7. Organ statutowy / regulaminowy zatwierdza sprawozdanie z likwidacji. (wzór uchwały)

8. Likwidator składa wniosek wraz z uchwałą i odpowiednimi dokumentami do sądu / Starosty Bydgoskiego. (informacja).

9. KRS / starosta dokonuje wykreślenia stowarzyszenia z rejestru i przesyła likwidatorowi stosowną informację.

10. Likwidator dokonuje wykreślenia z ewidencji REGON / NIP.

11. Likwidator zamyka rachunki bankowe stowarzyszenia.

12. Likwidator archiwizuje dokumentację (informacja).

aj06IV

Z
o
b
a
c
z

t
a
k
ż
e

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij