Przejdź do treści

Dziś jest sobota 17 listopada 2018 r. Godzina 00:01 Imieniny Grzegorza, Salomei, Walerii

Równe szanse na start od najmłodszych lat

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Powiat Bydgoski rozpoczął realizację projektu systemowego skierowanego do 9 uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 działającej przy Zespole Szkół w Koronowie, którego celem jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez udział w projekcie indywidualizacji nauczania w roku szkolnym 2013/2014.

Począwszy od października br., wszyscy uczniowie klasy łączonej I-III uczęszczać będą na zajęcia pozalekcyjne, według indywidualnych potrzeb i możliwości edukacyjno- rozwojowych. Projekt zakłada trzy rodzaje wsparcia edukacyjno-wychowawczo- profilaktycznego:

- zajęcia komputerowe (8 osób),

- zajęcia korekcyjne dla dzieci z wadami postawy (6 osób),

- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczno- przyrodniczych (5 osób).

Każdy rodzaj zajęć dydaktycznych obejmuje 30 godzin wsparcia. Udział uczniów w projekcie jest bezpłatny. Zajęcia prowadzone będą przez nauczycieli posiadających odpowiednie kwalifikacje, długoletni staż zawodowy oraz doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz rozwojowych.

W ramach projektu zakupione zostaną różnorodne pomoce dydaktyczne oraz laptop z oprogramowaniem. Wartość dofinansowania wynosi 30 000 zł, co stanowi 100% wartości budżetu projektu.

Projekt realizowany z Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Z
o
b
a
c
z

t
a
k
ż
e

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij