PROCEDURA LIKWIDACJI STOWARZYSZENIA
(dotyczy stowarzyszeń zarejestrowanych w KRS i zwykłych)
1. Organ statutowy / regulaminowy sporządza sprawozdanie finansowe na dzień uchwały o likwidacji. (informacja)
2. Walne Zebranie Członków uchwala likwidację stowarzyszenia i wyznacza likwidatora. (wzór uchwały)
3. Likwidator składa do sądu wniosek o wykreślenie z KRS / do Starosty Bydgoskiego informację o rozpoczęciu likwidacji.
4. Likwidator podaje do publicznej wiadomości informację o likwidacji stowarzyszenia. (informacja)
5. Następuje przekazanie pozostałego majątku lub zaspokojenie roszczeń zgodnie ze statutem / regulaminem. (informacja)
6. Likwidator sporządza sprawozdanie. (wzór)
7. Organ statutowy / regulaminowy zatwierdza sprawozdanie z likwidacji. (wzór uchwały)
8. Likwidator składa wniosek wraz z uchwałą i odpowiednimi dokumentami do sądu / Starosty Bydgoskiego. (informacja).
9. KRS / starosta dokonuje wykreślenia stowarzyszenia z rejestru i przesyła likwidatorowi stosowną informację.
10. Likwidator dokonuje wykreślenia z ewidencji REGON / NIP.
11. Likwidator zamyka rachunki bankowe stowarzyszenia.
12. Likwidator archiwizuje dokumentację (informacja).
aj06IV
Data dodania
Data dodania 06 kwietnia 2016