Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc
Walne Zebranie Członków Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej podjęło decyzję o przyjęciu nowej identyfikacji wizualnej stowarzyszenia. Symbol organizacji oraz hasło “Kujawsko-pomorskie konstelacje dobrych miejsc” wyrażają ideę sieciowej współpracy samorządów, uczelni, Lokalnych Organizacji Turystycznych, innych stowarzyszeń i fundacji odpowiedzialnych za rozwój turystyki w naszym regionie i zaangażowanych w jej promocję.
Decyzję członków K-POT poprzedziła roczna kampania “Kujawsko-pomorskie konstelacje dobrych miejsc”, której celem była spójna komunikacja potencjału turystycznego naszego województwa. Podczas targów krajowych i zagranicznych, w spotach i publikacjach, pod szyldem “Konstelacji” występowały autonomiczne miejsca (Bydgoszcz, Toruń, Chełmno, Świecie, Ciechocinek, Włocławek, Inowrocław, Nakło, Koronowo itd.) i zróżnicowane pod względem tożsamości subregionalne marki turystyczne (Pałuki, Bory Tucholskie, Pojezierze Brodnickie).
Budowanie “Konstelacji” to ustawiczne zadanie branży turystycznej, przejawiające się zarówno we wzmacnianiu struktur turystyki (stowarzyszaniu się oraz współpracy lokalnej i regionalnej), tworzeniu produktów sieciowych (kompleksowych pakietów turystycznych), jak i wspólnej promocji (inicjowaniu akcji i kampanii w gronie członków K-POT).
Zapraszamy do serwisu
aj12V
Data dodania
Data dodania 12 maja 2016